ARIGATO Raha Tehnika. / Oska Olla Tänulik!

Jaapani Iidne Külluse Kunst

3 096 645 vaatamist 21. veebr 2020

✅ Kui see video oli teile intrigeeriv, siis uurige rohkem salajasi finantsnäpunäiteid oma raha haldamiseks:👉https://go.mindvalley.com/CJ6Cj-W_ Selles videos uurime lihtsat ja ülitõhusat Arigato rahatehnikat 💸 Tee seda juba täna, enne kui ostad hommikukohvi! Mindvalley asutaja Vishen Lakhiani kasutab seda Jaapani külluse häkki alati, kui kavatseb midagi osta või teenida… Ja see kõik on tänu Jaapani enimmüüdud isikliku arengu autorile Ken Hondale, kes lõi teie raha EQ kontseptsiooni – teie rahavooga seotud emotsionaalne intelligentsus 💚 Ken Honda kohta: ✅Ken Honda on Jaapani kõige äratuntavam ja mõjukaim rahaõpetaja. Oma kodumaal hellitavalt Zenmiljonäriks tuntud Ken on kirjutanud 58 raamatut (sealhulgas New York Timesi bestseller Happy Money), tõlgitud 15 keelde ning müünud ​​üle 8 miljoni eksemplari ja see kasvab veelgi. ✅Noekese poisina avastas Ken – raskel teel –, kui suure mõju võib raha meie elule avaldada. Saanud teada peresõbrast, kes võttis laenuhaidega kokkupõrkes nii endalt kui ka perekonnalt elu, otsustas Ken mõista, miks võib miski nii üldlevinud asi nagu raha meie käitumist nii sügavalt mõjutada. Ja mõnel juhul väga traagiliste tagajärgedega. ✅Ken jätkas mitme eduka ettevõtte loomist ja saavutas ülima finantsvabaduse vaid 29-aastaselt. Kuid tema vaimustus meie suhetest rahaga püsis. Pärast Jaapanis enam kui 12 000 isehakanud miljonäri küsitlemist, olles samas juhendajaks varalahkunud Wahei Takeda (Jaapani Warren Buffett), hakkas ta märkama ühist mustrit rikkaimate, õnnelikumate ja rahulolevamate inimeste seas. ✅Jätkusuutliku jõukuse loomine puudutas vähem raha IQ-d (äri- ja investeerimisstrateegiad) ja rohkem Money EQ-d (meie raha ümbritsev emotsionaalne intelligentsus).

1:17 Arigato = Raha tänamine suletud silmadega vahetult enne iga tehingut.
Blessings Bliss Grace Ease

Tuleb öelda rahale kui maksad või saad raha, silmad sulgedes kui saad: Arigato Out, Arigato In. (Nad kasutavad Arigato sõna, mis on Jaapani keeles Aitäh).

Hea affirmatsioon ja tarkus videost: Ma ei kuluta raha.
Minu raha liigub alati ringi ja tuleb mitmekordselt tagasi.

Kui oled tänulik, saad rohkem! Ärge jääge ühegi sõna juurde kinni, vaid tunnetage oma elus kõigi õnnistuste headust.

Mõned kommentaarid video kohta:

Ma ei tea selle Arigato kohta, aga võin öelda, et eile peatas üks kodutu mind, kui ma ärikohast välja kõndisin, ja küsis, kas ma saaksin teda toidurahaga aidata. Mul polnud tõesti midagi rohkemat anda, kuid just see pilk tema silmadesse pani mind kiiresti ütlema vaid hetke. Sirutasin oma rahakoti sisse ja mõtlesin talle anda selle väiksema osa, mis mul oli, kuid selle asemel andsin talle suurema osa sellest, mis mul sel ajal oli. Tundes end tehtu üle segaduses, palusin lihtsalt, et teda õnnistataks ja koju jõudes ootas mind ootamatu kingitus. Kõik, mida ma teha sain, oli kõva häälega naerda.

Märkasin, et kui usaldan universumit ja lasen rahal rõõmsalt minna olenemata sellest, kuhu see läheb või milleks see läheb, leiab raha alati ühel või teisel kujul tagasitee. Tänulikkus on kõik.

Arigato tähendab jaapani keeles lihtsalt tänu või aitäh. Usun, et sellest piisab, et tänada saadud raha eest mis tahes keeles, mida räägite või soovite. Saladus on suhtumine ja kavatsus olla tänulik millegi eest, mille olete saanud.

Nägin seda videot märtsis, kui taastusin operatsioonist just siis, kui pandeemia algas. Me kasutasime Arigato Money igal ostul ja iga sissetuleva müügi puhul. Ja see, mis edasi juhtus, oli hämmastav. Raha hakkas sisse voolama. Ilmus uus veoauto, ilmusid minu unistuste tööriistad, uued kliendid, müük kogustes, mida pidime kaubaalustel saatma. Täname, et avasite meie meeled. Arigato Raha! Arigato In, Arigato Out!

See on minu jaoks Piibel… Rahal on tunded ja raha on energia.
See on kõige lihtsam ja kõige olulisem tehnika, mille inimesed unustavad.
Õnnistused Mehhikost!

Mulle ei meeldi kasutada terminit „Kulutama raha”, kui otsustan oma raha kasutada. Ma kasutan terminit “ringlema”.
Kui ma seda teen, aitab selle sõna energia mulle mis tahes kujul raha tagasi ringelda.

Kasutan seda tehnikat igapäevaselt.
Kui ma raha välja annan, ütlen aitäh, et lähete, ja tean, et tulete 100kordselt tagasi.
Kui saan raha, ütlen aitäh raha, et tulid mu ellu, olen tänulik. Arigato In, Arigato Out!

Tegin täna kinnisilmse tänu kogu oma toiduga… Käisin toidupoes ja mulle anti toidukaubad TASUTA! Ja minu lemmik. Nad ütlesid, et vabanevad oma ülejäävatest köögiviljadest. Plaanisin siis puuvilju hankida ja kõik puuviljad, mida ma tahtsin, olid mu lemmikpoes suure allahindlusega ning leidsin 10 dollarit! Mu tütar ütles mulle, et ta ostab mulle toidukraami. Mul on auto täis oma lemmikuid ülitervislikke toiduaineid ja kulutasin ainult 20 dollarit!!! Mul on tasuta toidukaupu veel kahest allikast. Ma külmun kogu toidu. . Minu pangakontole lisati ka 7 dollarit. Olen olnud kuid sperma peetuses ja viimastel päevadel olnud ketoosis vähemalt 20 tundi.
Ma teen kõike aeglaselt ja sulgen päeva jooksul silmad ning tänan kõige rohkem. Täna maitses kauss brokkolit uskumatult hästi, et ma hüüdsin “see toit on hea, aitäh aitäh kõige kõrgem”. Mind kihutatakse õnnistustega!

Kuulsin sellest tehnikast mõni aeg tagasi ja nüüd ütlen raha kulutamisel regulaarselt: “Arigato sisse, arigato välja”. Aitäh!

Pärast seda, kui ma videot nägin, hakkasin tänama seda, mis mul rahakotis on, ja ütlen, et Arigato tuli välja ja sain 3 päevaga 500 dollarit Arigato Mr HONDA!!!!!

Põhjus, miks see toimib, on see, et tänul kui tundel on kõrgeim vibratsioon. Seetõttu räägivad need videod, mida nägite, alati tänulikkusest. Ja siin, mitteseotud, kuid paralleelses videos, kui veelgi tsementeerib seda teooriat. Tänutunne raha eest, mis teil on, kiirgab vibratsioonisagedust, mis ühtib rikkuse kogumisega. Nüüd tuleb vaid olla selles järjekindel ja astuda ka toimivaid samme ülaltoodu saavutamiseks. Kõik, mida soovid, on juba loodud ja antud. Sa pead lihtsalt aksepteerima.

Võib veel öelda: Aitäh ja Ma Armastan Sind – veelgi suurema tunnustuse eest.

___

18 Powerful Money Affirmations To Help You Attract Prosperity

30 Bob Proctor Quotes That Will Attract Success

Külgetõmbe Seadus töötab kiiresti.

I forgot to tell you I did this last month and manifested $5000 but I replaced “today”with “present moment” (right now) and it worked so fast never seen nothing like it but also I been studying and practicing LOA since I was 15 years of age im 23 now.

Whisper, (say a prayer) Thank you Great Creator for showing me that this matter has already been solved. A couple of times a day, easy as that.

My manifestations happened just this month. But what I did was different. I wrote a letter addressing to universe. As if you are talking to the universe on that letter. I stated what I need (amount in words), when I want it (actual dates or month) and why I want it (state the reasons like shopping, travel etc). Sign the letter with your full name. Read out loud. Then burn the paper and watch it’s smoke going up. Imagine the smoke is going up to the universe. I do it every day til it happen. After 3 days, it worked. So I was shocked and repeated the process with bigger amounts. And after days, it happened again. And another one happened again. So 3 times already in just a month. Very effective.

About RISING EARTH

Olen tõeotsija. Julgustan ka teid otsima oma tõde. Teades ja aru saades kuidas asjad maailmas toimivad, on suur edasiminek hinge arengus. Teadlikus aitab. Mida rohkem enesearenguga tegeleda, seda õhemaks illusioonikihid jäävad. Ükski inimene ei suuda muuta maailma, kuid ta võib edastada sõnumi, mis muudab maailma.
Rubriigid: Divine Law, Esoteeriline filosoofia, Huvitavat, InPowerment, Küllus, Maagia, Uncategorized. Salvesta püsiviide oma järjehoidjasse.

Lisa kommentaar