Maagilise Matrixi kvanttehnika kasutamise tõestus.

Jagan teiega ühte huvitavat kvant-tehnikat, mille õppisin aastaid tagasi Maagilise Matrixi seminaril. Siis oli veel Eesti krooni aeg. Kuna sotsiaalmeedias üks hea inimene jagas oma kogemust, kuidas tal autoga sõites bensiini autole juurde tekkis, siis mõtlesin et jagan seda 2-pointimise tehnikat ka tänases päevas. Hea inimene K.K. kasutas oma autos mäekristalli tippe, mida vaja paigutada teatud kohtadesse autos. Ja need kristallitipud aitasid besniini kokku hoida.

Mäletan ka seda, kui selle kvanttehnika kasutajad jagasid oma kogemusi, siis üks inimene tehes 2-pointimist bensiinijaaamas, bensiinipumba juures, siis tema autole tekkis 500 eesti krooni eest bensiini, kuigi ta tankis vaid 100 krooni eest.

Minu two-pointimise tõestus, kass tekkis pildile juurde.

minu 2 pointimine, pelle x 2

KASSI TWO-POINTIMISE FOTO.

Pildil juhtus nii, et minu oma kass tekkis teise kassina vanale fotole juurde, peale KASSI 2- pointimist – kirjutasime uue reaalsuse. See foto on TÕESTUSEKS ET ASJAD TOIMIVAD MATRIX ENERGETICSI TEHNIKAS!!!

Selle foto leidsin juhuslikult kui oma vanu fotosid vaatasin. Kass oli manifesteerunud olemasolevale pildile.

Olen leidnud veel et vandele piltidele on energeetilisi orbe hiljem juurde tekkinud. Orbid on nn valgus- või vaimolendid.

TEOSTAN MATRIXI TWO-POINTIMIST KAUGSEANSINA.

Paktiline
maatriksi tehnika juhend, samm sammult.

1.Määratle olukord mida soovid muuta , läbi kahe punkti.

2. Ole teadlik, et see on oma olemuselt energiastruktuur.

3.Tunneta kuidas kaks punkti omavahel tõmbuvad, näe sidet.

4.Muuda oma tedvuseseisundit küsimusega , kust tuleb minu järgmine mõte? Oota nagu kass
hiireaugu juures. See hetkeline mõttepaus mis tekib, ongi Nullpunkti
Energiaväli.

5. Lase olemasoleval negatiivsetest mõjutustest saastunud energiastruktuuril kokku
kukkuda.

6. Ütle mõttes, muutu paremaks, tasakaalustu, tervene, vms.

7. Näe, tunneta, mõtle, kuidas Nullpunkt, Energiaväli, Puhas Teadvus hakkab üles ehitama, uut struktuuri, mis on vaba negatiivsetest mõjutustest.

8. Oota ootamatut! Ära eelda midagi. Pane tähele paranemise märke!

___________________________________________

SIIN ON ÜHE KLINDI TAGASISISDE MINU TWO-POINTIMISE SEANSILE.

Aastaid tagasi tegin inimestele energiaseansse ja vahel tegin ka kvantehnikat 2-pointimist inimestele. Jagan siin ühe inimese tagasisidet minu seasnile. — No see tagasiside ehk seanss oli väga intensiivne. Täitsa TURBO kohe…!

Lubasin sulle seansi kohta  tagasiside anda ja teengi seda nüüd.

Visuaalselt mul silme ees  filmi linti ei jooksnud, kuid hästi palju oli kehalisi aistinguid ning seda  eelkõige seansi esimeses pooles. Kõik algas sellega, nagu ma oleksin mingil  parvel või mõnel muul ukse mõõtmetega alusel.  Kusjuures mul puudus arusaamine kas ma  olen maal, õhus või hoopis veel. Oli vaid ükstohutu kihutamine tundmatusse,  kusjuures see nn. puitalus käis kogu aeg vasakule-paremale kreenis ka. Mul tuli  nagu kogu aeg tasakaalu hoida, et mitte pealt minema lennata. Kõike lihtsam  oleks seda vast seostada bobikelgutamisega. Keha oli füüsiliselt krampis ja  pinges ning oli tohutu seletamatu hirm: kuhu, miks ja milleks. See järel jäi mu  kummaline sõiduvahend äkitselt seisma. Tundus nagu keegi saanuks aru, et ma  kannata seda enam pikalt välja. Mul anti vist aega mõni minut (ega ma kella ju  ei vaadanud seansi ajal) rahuneda, siis tundsin voodis lamades, et mu rindkere  kisutakse kuhugi ülespoole.  Kusjuures see tegelikult polnud, see  mitte niivõrd tõmme ülevalt, kuivõrd tõuge suunaga alt-üles. See kõik kestis  väga lühikest aega, seejärel tormas mu sõiduriist jälle tohutu kiirusega paigalt  minema. Tunne oli selline, et hoian tugevasti kahe käega äärtest kinni, et mitte  maha kukkuda. Kui ma hirmust jälle parajalt kangeks jäin, tuli jälle ootamatu  peatus. Seekord oleks keegi justkui mu pea töötlemise ette võtnud. Mul oligi  tunne, et keegi kasutaks mu pead justkui vändana (kujuta hakklihamasinat ette  aga väntamine on mitte vertikaalis vaid horisontaalis). Õigemini otsaees (mitte  päris 3. silma kohal) oleks olnud nagu mingi nupp mida ringiratast vändates ja  siis mingid kettad peas pöörlevad.

Kui see protsess ka läbi  sai, siis pani mind miski kaks korda tugevalt ohkama.

Seejärel sõitsin taaskord  edasi, aga veidi erinevalt kui varem, ma ei kaldunud enam mitte enam paremale  ega vasakule, vaid käis mingi üleüldine väristamine.

Miskipärast seostus mul sel  hetkel kõik asjaoluga nagu tahetakse kõik ühendused ja omavahelised seosed  lõhkuda (võib-olla need mis mind ei toida).

See sõit kestis eelmistest  vähe pikemalt ka, vist lausa 10 mintsi. Seejärel oli taaskord tundmused rinnaku  piirkonnas. Nagu mingi külm õhukeeris oleks minusse sisenenud. Selleks ajaks oli  ilmselt veidi üle poole seansi läbi.

Teises seansi pooles ma  kehaliselt midagi ei tundnud, küll tajusin, et ma ei suuda keskenduda enam  mõttes inimestega rääkimisega (tegelesin sellega seansi esimese pooles).  Ümberringi valitses tühjus aga see polnud hirmutav, vaid pigem kutsuv ja  meeldiv. Pea oli täiesti tühi, mitte kuskilt mingit mõttejupikest arenema ei  hakanud. Lihtsalt olin ja lasin asjadel toimuda, kuid seda kindlasti mitte  seansi lõpuni. Ma ei suutnud enam paigal olla ja keskenduda, sest energiatöö oli  nii tugev, et mul lihtsalt tekkis tungiv vajadus WC järele. Kusjuures keha ei  tahtnud mitte ainult väljutada „prahti“ vaid nõudis sama tungivalt ka vett.  Selleks ajaks kui ma nende toimingutega  ühele poole sain oli seanss ka ajaliselt läbi saanud.

Tänud veelkord abistamast!

____

Veel saab lugeda sellest tehnikast siit: https://gaiakallistus.wordpress.com/2017/06/19/matrix-energetics/

About RISING EARTH

Olen tõeotsija. Julgustan ka teid otsima oma tõde. Teades ja aru saades kuidas asjad maailmas toimivad, on suur edasiminek hinge arengus. Teadlikus aitab. Mida rohkem enesearenguga tegeleda, seda õhemaks illusioonikihid jäävad. Ükski inimene ei suuda muuta maailma, kuid ta võib edastada sõnumi, mis muudab maailma.
Rubriigid: Esoteeriline filosoofia, Hologramm, Huvitavat, Kujumuutmine, Kvantfüüsika, Maagia, Maatriks, Meditatsioon, UUS MAAILM. Salvesta püsiviide oma järjehoidjasse.

Lisa kommentaar