Mina Olen Suverään!

Mida tähendab omadus Suverään?

Mida tähendab olla suveräänne? Kuidas seda meisteromadust kasutada oma elus? Mina Olen Suverään! Mina Olen Suveräänne!

Absoluutne, Kosmiline, Diplomaatiline, Hingeline, Varaline, Kehaline Puutumatus. Piiramatu Võim Läbi Vastutuse. Territoriaalne Suveräänsus tähendab seda et mitte ükski inimhing ei saa sündida siia et tal ei oleks territooriumi. Territooriumi saab ta oma vanematelt. Aga vanemad peavad võtma ka selle vastutuse. Aitäh!

Mina Olen Suverään.

Mina Olen Suverääne.

Absoluutne.

Kosmiline.

Diplomaatiline.

Hingeline.

Varaline.

Kehaline Puutumatus.

Piiramatu Võim läbi Vastutuse.

See on väga võimas affirmatsioon. Hakka ütlema neid lauseid iga päev endale ja ole ühenduses oma Kõrgemate Minadega.

Varsti näed, et see võimas sisestus töötab sinu elus ja su elu hakkab muutuma paremas suunas.

About RISING EARTH

Olen tõeotsija. Julgustan ka teid otsima oma tõde. Teades ja aru saades kuidas asjad maailmas toimivad, on suur edasiminek hinge arengus. Teadlikus aitab. Mida rohkem enesearenguga tegeleda, seda õhemaks illusioonikihid jäävad. Ükski inimene ei suuda muuta maailma, kuid ta võib edastada sõnumi, mis muudab maailma.
Rubriigid: Uncategorized. Salvesta püsiviide oma järjehoidjasse.

Lisa kommentaar